Reklamacje

Reklamowany towar należy  wysłać na adres - Sklep Internetowy E-SAS, ul.Sidorska 102, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem REKLAMACJE

Reklamowany towar musi być wyczyszczony, w przeciwnym razie może zostać odesłany z powrotem do Klienta.

Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.

Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.

W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.

Formularze do pobrania

Złóż reklamację online

NAJPOPULARNIEJSZE MARKI